Menu
Nieuwsoverzicht

Mooie samenkomst van Presence bij Molen De Hoop

22 juni 2026

72x gelezen
4

ELSPEET –  Zaterdag 20 juni vond er een samenkomst van Presence plaats bij Molen De Hoop in Elspeet. Ondanks het warme weer en de vele activiteiten in en rondom het dorp, was er een mooie opkomst. In een goede en intieme sfeer kwamen mensen samen met één verlangen: God aanbidden om Wie Hij is en bidden voor onze regio.

Het verlangen van Presence is om samen, in eenheid, God te zoeken en te bidden voor gezonde grond in de regio, zodat het zaad – dat in zichzelf al volmaakt is – tot volledige wasdom kan komen. Niet alleen dat de boodschap van het Evangelie gehoord wordt, maar vooral dat Jezus Zelf zichtbaar(der) wordt in de levens van mensen en in onze omgeving.

Naast de mooie liederen sprak Wim Hoddenbach een bemoedigend woord. Vanuit Genesis 26 stond hij stil bij het verhaal van Izak en de waterputten. Hij benadrukte hoe we dankbaar mogen zijn voor de putten die in het verleden zijn gegraven en hoe we deze opnieuw mogen opgraven. Tegelijkertijd worden we uitgenodigd om ook nieuwe putten te graven – putten die voor ons een Rehoboth mogen worden, een plaats van ruimte die God geeft.

Zijn boodschap was een uitnodiging om ruimte te maken in ons hart en met verwachting uit te zien naar de nieuwe en grote dingen die God wil doen. Een mooie en hoopvolle boodschap, niet alleen voor de aanwezigen, maar ook voor ons dorp en de regio.

Met dankbaarheid kijken we terug op een gezegende middag en zien we met verwachting uit naar wat God verder zal doen.

 

Background

Mis nooit meer het nieuws uit Elspeet!

Volg ons op social media of schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en evenementen in en om Elspeet.

IN JE INBOX